OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU RADOSŤDETÍ.SK

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
     

    • Nákup v internetovom obchode Radosť detí môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito VOP.

    • Predávajúci: spoločnosť DREVUM s.r.o., so sídlom Tichá 4/A, 010 01 Žilina, IČO – 36 389 749, IČ DPH – SK2020104196. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka č. 11993/L, oddiel: Sro.

    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu Radosť detí.
       

  2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
     

    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu Radosť detí.

    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese obchod@radostdeti.sk, telefonicky na čísle 0903 566 317).

    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky a do 2 pracovných dní bude kontaktovaný zodpovedným pracovníkom predávajúceho telefonicky alebo emailom, za účelom potvrdenia objednávky.

    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.

    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
       

    • Každá objednávka musí obsahovať:

      • Meno kupujúceho

      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru

      • Telefonické číslo alebo email

      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru

      • Počet kusov z každej položky tovaru

      • Dátum vystavenia objednávky

      • Spôsob úhrady za tovar

      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
         

    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:

      • IČO a SK DIČ spoločnosti

      • Kontaktnú osobu a telefón

      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
         

    • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .
       

  3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
     

    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

      Pred prevzatím tovaru:

      • bankovým prevodom

      • poštovou poukážkou

Pri prevzatí tovaru:

      • kuriérnou dobierkou

      • osobne
         

    • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.

    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode Radosť deti.

    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.

    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
       

  1. DODACIE PODMIENKY
     

    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (kuriérom alebo osobne).

    • Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 21 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru do 21 dní od prijatia platby na účet predávajúceho.

    • V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu.

    • Kupujúci bude oboznámený o presných dodacích lehotách aj pri potvrdení objednávky.

    • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady.
       

  2. VRÁTENIE TOVARU
     

    • Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim.

    • Tovar musí byť nepoškodený, s kompletným príslušenstvom, návodom, záručným listom. Tovar doporučujeme vracať v pôvodnom obale, aby ste predišli jeho prípadnému poškodeniu pri doprave.

    • Najneskôr do 15 dní bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu, na jeho bankový účet alebo adresu.
       

  3. REKLAMÁCIE A SERVIS
     

    • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.

    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.

    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj záručný listu a kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.

    • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, pokiaľ možno v originálnom obale.

    • Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci môže kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 30 € a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.

    • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.

    • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.

    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
       

  4. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
     

    • Predávajúci sa zaväzuje, že získané údaje poskytnuté kupujúcim pri objednávaní, budú slúžiť výlučne pre potreby predávajúceho.

    • Predávajúci tieto informácie neposkytne tretím osobám, ani iným subjektom.